Arkiv för 05/05/2012

200!!!!

Publicerat: 05/05/2012 i Uncategorized
Etiketter:,

 

 

 

 

 

HURRA HURRA HURRA! Idag har min blogg vart uppe i 4:a dagar! Och idag slog jag rekordet, tack vare er läsare! Idag tog jag 200 visningar! Jag tackar och bockar att ni vill läsa min blogg och jag hoppas ni stannar! Jag kommer fortsätta uppdatera denna så gott jag kan! Och hoppas denna blogg erbjuder er Android användare det ni vill!

 

 

HAPPY HUNTING!

Samsung Dive

Publicerat: 05/05/2012 i Samsung
Etiketter:, , ,

Jag tror att många som har Samsung inte ens vet om denna tjänst, därför tänkte jag informera er som INTE vet om denna!

Denna tjänst är en av Samsungs många, denna är ruskigt bra ifall du blir rånad, bestulen eller tappar bort mobilen!

Jag får presentera Samsung DIVE!

Du registrerar ett konto på Samsung Dive, sedan går du in i din Samsung mobil, inställningar – > Konton och Synkning -> Lägg till konto -> Leta upp Samsung under fliken ”Flera konton”, logga in där med uppgifterna du har på sidan. Därefter grattis! Du har nu Samsung Dive på din mobil!

Tryck här för att komma till Samsung Dive: Samsung!

Temple run

Publicerat: 05/05/2012 i Appar, Spel
Etiketter:, ,

Temple Run, ett ”oändlighets” spel där gubben springer själv och du drar med fingret vilket håll du ska springa, hoppa eller ducka. Du kan även luta telefonen höger eller vänster för att gubben ska springa närmare väggen. Spelet går ut på att samla mynt för att sedan låsa upp powerups , t ex att du kan bli osynlig, springa fortare, magnet som samlar alla mynt, ett stort mynt som ger dig flera småmynt och till sist att dina mynt är värd mera ju längre du springer.

Spelet räknar hur många meter du sprungit och hur många mynt du samlat. Du kan köpa 3 olika Utilities som gör att du kan återupplivas efter att du dött, du springer 1000m i början av spelet eller 2500m.

Det finns 6 karaktärer att låsa upp,  3 Wallpapers och 36 Achievement du kan klara av !

Jag gillar spelet ruskigt mycket, kan spela det i timmar. Skulle däremot kunna finnas mer av powerups och Utilites! Men jag skulle lätt kunna ge detta spel 9/10. Bästa av allt, det är gratis!

Spelet hittar du här: Temple run

Trogna apple användare?

Publicerat: 05/05/2012 i Uncategorized
Etiketter:,

I detta inlägg kommer jag faktiskt ta upp lite om iPhone användarna och hur lojala vissa av dessa användare verkligen är, det finns t om ökennamn för dessa ”die hard iPhone användare”, t ex ”iSheep” eller ”Apple Fanbois”.

Enligt en granskning så är det större chans att en Android användare byter telefon.

Men senast en granskning från Rebtel, ett VoIP företag, visar att iPhone användare är lika trogna till deras telefonoperatör, som de är trogna till Apple. Av 992  mobilanvändare i USA svarade 29 % av iPhone användarna  att hur dålig täckning det än är eller hur dålig telefonen än är kommer de inte byta. Av Android användarna svarade 19%  samma sak.

Där ser man.. Undrar varför iPhone användare är så mycket mer trogen än en med Android? Någon som har förslag?

Galaxy S3 Snabbast GPU/browser.

Publicerat: 05/05/2012 i Samsung
Etiketter:, ,

GPU                                                                                                                                                                                                                                                Browser

Även om Galaxy 3:an bara fått en liten förbättring än S2:an så slår den ändå alla andra Smarttelefoner på marknaden! Helt otroligt vad Samsung kan göra ändå!