Arkiv för 05/27/2012

Matpriskollen

Publicerat: 05/27/2012 i Appar
Etiketter:, , , ,

Är du lite snål? Eller kanske inte har så mycket pengar.. jao jag själv sitter lite i samma sits, hahaha.. så då sa min bästa vän åt mig att skaffa denna app till min mobil.. Matpriskollen, hon använder den nästan dagligen, och jag kollar den ofta!

Med denna app så visar de extrapriser på butiker, och vem tusan gillar inte extrapriser? Jag vet att jag gör det! Men skämt åsido.

Denna app uppdateras måndagar, så istället för att ni ska få hem massa papper med extrapriser så kommer det direkt i mobilen.

Det finns gps i appen som gör att den letar efter närmaste butik. Annars kan du söka butik och spara favoritbutiken! Du kan även skapa en egen inköpslista, däremot skulle jag vilja se i appen att när man lägger till en produkt i inköpslistan så kommer det upp om det är extrapris på den produkten.

Jag tycker väl att ni ska ladda ner den och prova själv. Den kostar inget och det är en trevlig support

 

 

Menyn:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sök butiker nära dig:

 

 

Varor på en butik:

 

 

En speciell vara:

 

 

Bilderna tagna med min Galaxy note. Print screen.

 

Som ni ser, det är inte speciellt avancerad app, så det är rätt så skönt för någon som inte orkar sätta sig in i den.

 

Klicka här för att ladda ner appen här!